Kategorijos
Prekių krepšelis

JEI NERANDATE JUMS REIKALINGOS PREKĖS, RAŠYKITE MUMS ar SKAMBINKITE 8 687 10657

NUOLAIDA DEPILIACIJOS PRIEMONĖMS -20% iki 04.29

Taisyklės, bei sąlygos

Taisyklės

1.Pristatymo sąlygos

Prekes pristatome visoje Lietuvoje.

Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų, prašome išsiųsti mums užklausą į info@megavalis.lt ir dėl pristatymo sąlygų bei kainos susitarsime asmeniškai.

2.Pristatymo kaina

Perkant interneto parduotuvėje www.megavalis.lt prekių daugiau kaip už 55 Eur, prekes Lietuvoje pristatysime Venipak paštomatu nemokamai (išskyrus Kuršių Neriją).

Perkant prekių už mažiau nei 55Eur, prekių pristatymo kaina Lietuvoje nuo 2.90 Eur (išskyrus Kuršių Neriją).  Ši suma bus įskaičiuota į bendrą užsakymo sumą, kuri bus matoma sąskaitoje.


 PRISTATYMO BŪDAS
KAINA                       

Pristatymas Venipak kurjeriu

(nemokamai, jei užsakymo suma viršija 85 Eur) 

5.90 (su PVM)                                            

Pristatymas į Omniva paštomatą

(nemokamai, jei užsakymo suma viršija 85 Eur) 

Pristatymas į Venipak paštomatą, LP arba Pickup centrą

(nemokamai, jei užsakymo suma viršija 55 Eur) 

3.90 (su PVM)


2.90 (su PVM)

Atsiėimimas parduotuvėje Klaipėdoje

(adresu Klaipėda, Rumpiškės 2) 
nemokamai


Pristatymas į užsienį 

(Delivery to a foreign country)

sutartinis       

(contractual) 

Didelių gabaritų siuntų (baldai, įranga ir kitos prekės) transportavimo išlaidos skaičiuojamos pagal atskirą susitarimą, priklausomai nuo prekės dydžio ir svorio. (El.parduotuvė automatiškai neskaičiuoja)

 

3. Pristatymo terminai

Siuntos pristatomos  per kurjerių tarnybą darbo dienomis nuo 8 iki 17val. (Nurodyti konkrečios pristatymo valandos nėra galimybės). Pasiimti prekes Jums priimtinu laiku galite, pasirinkę pristatymą Omniva paštomatuose. Sąrašas: https://www.omniva.lt/verslo/pastomatu_adresai/vietos

Jei užsakyta prekė yra sandėlyje, prekes pristatysime per 1-3 darbo dienas po prekių apmokėjimo. Pateikus ir apmokėjus užsakymą iki 13 val., galima tikėtis pristatymo jau sekančią darbo dieną. Atskirų prekių pristatymo terminai gali skirtis.

Prekių pristatymo metu būtina patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus, kad siunta pažeista, būtina, dalyvaujant kurjeriui, surašyti pastabas arba nepriimti siuntos. Priėmus pažeistą siuntą, pretenzijos nepriimamos.


4.Užsakymo sąlygos

Kainos internetinėje, ir fizinėje parduotuvėje gali skirtis.

Užsakius prekes su atsiskatymu PAVEDIMU, artimiausiu metu gausite avansinę sąskaitą, su sandėlyje esančiomis prekėmis arba galite iškart atsiskaityti į nurodytą banko sąskaitą.  Apmokėjus sąskaitą darbo dieną iki 12 val,  prekes gausite per 1-3 darbo dienas (išskyrus šventinį laikotarpį). 

Užsakius prekes ir atsiskaičius EL.BANKININKYSTE, užsakymą gausite per 1-3 darbo dienas. (išskyrus šventinį laikotarpį)

Prekės rezervuojamos 5 darbo dienoms. Neapmokėjus užsakymo per 5 darbo dienas, užsakymas anuliuojamas.


5.Prekių grąžinimas 

Pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teisė. Prekių grąžinimas

5.1. Pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymo teisė. Prekių grąžinimas vyksta pagal Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso patvirtintas nuostatas.  Pirkėjas – fizinis asmuo, turi teisę atsisakyti nuotoliniu būdu sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti elektroninėje parduotuvėje įsigytas kokybiškas Prekes Pardavėjui. (6.22810 str. 2 dalis išimtys, dėl kurių negalima atsisakyti sutarties).  

5.2. Pirkėjas negali grąžinti tokių Prekių, kurios greitai gendančios, buvo išpakuotos po pristatymo ir yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, arba Prekės negali būti grąžintos kitais Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais atvejais. Pirkėjas privalo užtikrinti, kad grąžinamų Prekių kokybė, pakuotė ir atitikimas saugumo ir higienos reikalavimams nepasikeistų.

5.3. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas ar keičiamas Prekes šių Taisyklių punkte numatytais atvejais, taip pat, jei nustatoma, kad Prekės pažeistos, nuimtos ir/ arba pažeistos etiketės, nuplėšta apsauginė plėvelė, sugadinta pakuotė ir kt. ir/ arba Prekės buvo naudojamos.

5.4. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti elektroninėje parduotuvėje www.megavalis.lt įsigytų Prekių grąžinimo teise per 14 (keturiolika) dienų nuo jų perdavimo Pirkėjui dienos (Prekių perdavimo Pirkėjui ar atsiėmimo iš Pirkėjo pasirinktos atsiėmimovietos), užpildęs Grąžinimo formą

5.5. Grąžinamas Prekes kartu su užpildyta Grąžinimo form abei PVM sąskaita – faktūra Pirkėjas turi išsiųsti registruotu paštu arba el.paštu ar per kurjerį į Megavalis parduotuvę – adresu Rumpiškės 2, Klaipėda.

5.6. Pasinaudojus Prekių grąžinimo teise, išlaidas už Prekių grąžinimą apmoka Pirkėjas.

5.7. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti visų vieno pirkimo metu įsigytų Prekių grąžinimo teise ir susigrąžinti už visas Prekes pinigus arba atsisakyti dalies Prekių, įsigytų vieno pirkimo metu, ir susigrąžinti pinigus už Prekes, kurių Pirkėjas atsisako.

5.8. Pardavėjas apie grąžinimo proceso eigą informuoja Pirkėją el. Paštu arba telefonu.

5.9. Pinigai už grąžintas Prekes grąžinami Pirkėjams Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatytais terminais ir tvarka – per 14(keturiolika) dienų nuo tos dienos, kai Pirkėjas pranešė Pardavėjui apie nuotoliniu būdu sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties atsisakymą ir Prekių grąžinimą. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol Prekės negrąžintos Pardavėjui.

5.10. Pinigai už grąžintas Prekes grąžinami Pirkėjui bankiniu pavedimu į Pirkėjo banko sąskaitą.


6.Nekokybiškos prekės grąžinimas / keitimas
Jeigu gavote nekokybišką prekę, megavalis.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Apie nekokybišką prekę privaloma pranešti per 7 dienas nuo prekės gavimo elektroniniu paštu 
info@megavalis.lt arba tel. 8 687 10657

Jeigu gauta prekė yra su pažeista pakuote (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista),  būtinatai pažymėti siuntos perdavimo – priėmimo dokumente arba nepriimti siuntos. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimo –priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės.

7.Prekių grąžinimo sąlygos


• Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, nepraradusi prekinės išvaizdos (tai netaikoma grąžinant nekokybišką prekę), pilnos komplektacijos.
• Grąžinama prekė turi būti nesugadinta ir nenaudota.
• Taip pat būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą ir visą prie prekės buvusią dokumentaciją.
• Prekių grąžinimo atveju už suteiktas paslaugas (transporto, krovosdarbų ir kt.) pinigai nėra grąžinami.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

8.Prekių garantija 

Internetinėje parduotuvėje www.megavalis.lt įsigytoms prekėms  yra taikomas įstatymų  nustatytas  garantijų suteikimo tvarka, 24 mėn. garantinis laikotarpis. Reikalingas prekės įsigijimą patvirtinantis dokumentas.  Dėl prekių garantijos kreiptis tel. 8 687 10657 arba info@megavalis.lt


9.Baigiamosios nuostatos

9.1 Pirkėjas turi teisę reikšti pretenzijas Pardavėjui dėl įsigytų Prekių ir (ar) paslaugų Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. 

9.2  Tuo atveju, jei Pirkėjas nesutinka su Pardavėjo parengtu atsakymu į Pirkėjo rašytinę pretenziją, vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia  Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius,  www.vvtat.lt. Galima kreiptis  ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje  https://ec.europa.eu/odr/.

Kainos internetinėje, ir fizinėje parduotuvėje gali skirtis.

 

 

Informuojame, kad šiame tinklapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Naršydami toliau sutinkate su jų naudojimu. Sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.